Sunday, October 9, 2016

162 M Limitation Stock Options

Artikel 162 (m) Compliance IRS Fokus op artikel 162 (m) Compliance Gemeenskaplike artikel 162 (m) Violations Hoe Onopsetlike artikel 162 (m) Violations voordoen waarom jy moet Wys 'n 162 (m) Compliance Persoon artikel 162 (m) Compliance Kontrolelys Ander artikel 162 (m) Practice Pointers Media Artikels op artikel 162 (m) Video Webcast Panel: Die IRS Fokus op Uitvoerende Vergoeding: Wat dit beteken vir jou artikel 162 (m) Openbaarmaking Practice Area IRS Fokus op artikel 162 (m) Compliance Vanaf die einde van 2004, die IRS is wikkel 'n uitvoerende vergoeding oudit loodsprogram waarin dit gevind Artikel 162 (m) oortredings verbasend algemeen onder die twee dosyn groot-cap maatskappye wat dit geoudit. As gevolg hiervan, het ons besef dat die IRS het geteiken 162 (m) nie-nakoming as 'n fokusarea vir toekomstige oudits. Artikel 162 (m) verbied 'n openbare maatskappy se aftrekkings vir vergoeding van meer as 1 miljoen per jaar vir sy uitvoerende hoof en sy volgende vier hoogste betaalde beamptes tensy die vergoeding aan die vereistes vir-quotperformance gebaseer compensationquot onder-aandeelhouer goedgekeurde planne betaal. Gemeenskaplike 162 (m) die nakoming probleme sluit in: opsies onder 'n nie-aandeelhouer goedgekeurde plan beperk voorraad verleen (of beperkte voorraad eenhede), waar nóg die toekenning of die vestiging gekoppel is aan objektiewe, pre-gevestigde prestasiekriteria versuim deur die vergoeding komitee sertifiseer in voor die skryf van die betaling wat die prestasie doelwitte is tevrede of versuim om tydige stel die prestasie doelwitte bv nie stel binne die eerste 90 dae van 'n een-jaar prestasie tydperk. Lees meer in IRS krake neer op korporatiewe Aftrekkings vanselfsprekend Uitvoerende Vergoeding van meer as 1 miljoen. Tim Sparks, president van Compensia, notas hierdie gemeenskaplike Artikel 162 (m) oortredings: Options onder 'n nie-aandeelhouer goedgekeurde plan toegestaan. Byvoorbeeld, opsies kan 'n nuwe beampte onder 'n quotinducementquot plan wat nie deur aandeelhouers goedgekeur toegestaan. Opsies onder 'n plan van meer as die planne periodieke (bv jaarlikse) toekenning limiet toegestaan. Bonus of ander aansporing betalings (insluitend opsie toelaes) kragtens 'n pre-IPO plan wat nie betyds goedgekeur (of re-goedgekeurde) soos vereis as gevolg van die IPO. Beperkte voorraad (of beperkte voorraad eenhede) of ander volle waarde toekennings, waar nóg die toekenning of die vestiging gekoppel is aan objektiewe, pre-gevestigde prestasiekriteria onder 'n aandeelhouer goedgekeurde plan. Bonus of ander aansporing betalings kragtens 'n plan wat die vergoeding komitee gesag om prestasiemaatstawwe wat nie weer deur aandeelhouers goedgekeur word voor of op die vyfde jaar wat volg op die jaar van goedkeuring voor aandeelhouer verander gee. Nie-prestasie-gebaseerde vergoeding meer as 1 miljoen in 'n jaar. Dit kan tot gevolg hê waar die offisiere basis salaris is hoog en (i) die bonus plan is nie quotperformance-gebaseerde, quot (ii) Theres 'n beperkte voorraad vestiging gebeurtenis of 'n uitbetaling onder 'n uitgestelde vergoeding of beperk voorraad eenheid reëling, of (iii) as gevolg van 'n beduidende voordele in natura. Die vergoeding komitee verander die prestasieteikens of andersins uitoefen ontoelaatbare diskresie ingevolge die plan. Die vergoeding komitee sluit iemand wat nie voldoen aan die tegniese vereistes om 'n quotoutside director. quot Diskresionêre bevoegdheid (bv opsie toelaes) is anders as deur 'n kwalifiserende vergoeding komitee uitgeoefen (deur die volle direksie, byvoorbeeld) wees. Die vergoeding komitee versuim om te sertifiseer skriftelik voor betaling dat die prestasie doelwitte is tevrede. Die prestasie doelwitte nie gou genoeg bv stel . nie ingestel binne die eerste 90 dae van 'n een-jaar prestasie tydperk. Hoe Onopsetlike Artikel 162 (m) Violations voordoen Tim Sparks, president van Compensia, merk ook op dat vergoeding Komitees nie bewus daarvan dat sekere elemente van hul maatskappy se uitvoerende vergoeding program is nie ten volle aftrekbaar mag wees. As gevolg hiervan, kan Vergoeding Komitees maak uitvoerende vergoeding besluite sonder om die volle koste van daardie besluite in ag neem. Artikel 162 (m) van die Internal Revenue Code stel 'n beperking op die aftrekbaarheid van vergoeding betaal aan top-bestuurders van openbare maatskappye. Die limiet geld nie vir vergoeding wat kwalifiseer as prestasie-gebaseerde soos omskryf in Artikel 162 (m). Aansienlik, nie die limiet nie van toepassing op vergoeding toe te skryf aan die meeste werknemer voorraad opsies. In afwagting van Artikel 162 (m), wat op 1 Januarie 1994 in werking getree het, is die meeste maatskappye deeglik hul vergoeding programme om die impak van Artikel 162 (m) te bepaal hersien. Baie maatskappye die gevolgtrekking gekom dat die beperking nie op hulle van toepassing sedert hul uitvoerende betaal uit kontant vergoeding wat laer was as die limiet en aandele-opsies. Ander maatskappye het stappe gedoen om die impak van Artikel 162 (m) te versag deur, onder andere, strukturering vergoeding programme te kwalifiseer as prestasie-gebaseerde. Sedert 1994 het kontant vergoeding by openbare maatskappye aansienlik toegeneem en baie maatskappye het begin om hul langtermyn-aansporing programme verder as tradisionele voorraad opsies uit te brei. Daarbenewens vergoeding programme wat aanvanklik gestruktureer om te kwalifiseer as prestasie-gebaseerde mag nie meer kwalifiseer. As gevolg hiervan, kan maatskappye vergoeding wat nie-aftrekbaar kragtens artikel 162 (m) betaal. Vergoeding Komitees is dalk nie bewus van hierdie bykomende koste. Erger nog, kan maatskappye neem belastingaftrekkings in die skending van Artikel 162 (m). Daar is 'n hele paar algemene patrone wat kan lei tot onbedoelde nie-aftrekbaarheid kragtens artikel 162 (m). Die blote toename in kontant vergoeding gedurende die afgelope 10 jaar kan lei tot vergoeding wat die 1000000 per jaar aftrekking limiet oorskry. Of, maatskappye met bonus planne wat gekoppel is aan objektiewe, finansiële prestasie statistieke kan verkeerdelik glo dat die plan aan die tegniese vereistes van Artikel 162 (m). Ander maatskappye wat hul bonus planne gekwalifiseer toe Artikel 162 (m) eerste in werking getree het, kan daardie kwalifikasie verbeur deur nie aandeelhouer goedkeuring van die plan te hernu. of andersins in stryd met die vereistes van Artikel 162 (m). Dit kan voorkom, byvoorbeeld, waar die plan gee die Wet op Vergoeding Komitee wye breedtegraad in die pluk van die finansiële statistieke wat gebruik word in die bepaling van bonus uitbetalings. Onder die artikel 162 (m) regulasies, so 'n plan moet weer deur die aandeelhouers elke vyf jaar. Kwalifikasie kan ook verlore gaan as 'n plan het wesenlik gewysig word sonder goedkeuring van die aandeelhouers. Maatskappye wat begin het om volle waarde aandele (beperk voorraad, beperk voorraad eenhede) verleen kan ook ontdek dat die belastingaftrekking wat verband hou met die toekennings is beperk. Tensy die toekenning of vestiging van dié toekennings pas die tegniese vereistes van prestasie-gebaseerde kragtens artikel 162 (m), sal sodanige bedrae is onderhewig aan die aftrekking beperk. Dit kan voorkom, byvoorbeeld, waar die maatskappy toelaes beperk voorraad setel gebaseer op voortgesette diens, selfs al is die toekenning sluit versnel Vesting wat gekoppel is aan prestasie. Vergoeding Komitees moet die artikel 162 (m) gevolge van elke element van die maatskappy se uitvoerende betaal program om ware koste ten volle verstaan ​​die programme te verstaan. Verder het Komitees moet verseker dat die maatskappy se beleid ten opsigte van Artikel 162 (m), soos weerspieël in die volmag, akkuraat en deeglik aanspreek elke element van die maatskappy se uitvoerende betaal program. Ten slotte, as deel van sy interne beheermaatreëls, maatskappye moet sluit 'n ondersoek van belastingaftrekbaarheid kragtens artikel 162 (m). Hoekom jy moet Wys 'n 162 (m) Compliance Persoon Baie maatskappye maak tegniese bek-foute in 'n poging om vergoeding as in aanmerking prestasie-gebaseerde onder Internal Revenue Code Artikel 162 (m) die 1000000 uitvoerende vergoeding aftrekking beperk. Die Internal Revenue Service het onlangs 'n uitvoerende vergoeding oudit van 24 openbare maatskappye. As gevolg hiervan, het die IRS blykbaar besluit dat 162 (m) nie-nakoming is 'n groot probleem en het dit geteiken as 'n fokusarea vir toekomstige oudits. Nie-nakoming kan ontstaan ​​in 'n aantal maniere, insluitend: Soms is die maatskappy nie verstaan ​​dat uitvoerende toekennings gemaak moet word deur 'n komitee vergoeding wat bestaan ​​uit buite direkteure, en nie die hele raad Soms is die samestelling van die Wet op Vergoeding Komitee is gebrekkig, soos wanneer 'n voormalige beampte van die maatskappy is 'n lid Soms toekennings gemaak kan word van meer as plan perke Soms is die vereistes vir voortgesette aandeelhouersgoedkeuring, soos wanneer die private-tot-openbare uitsondering verstryk, word nie behoorlik waargeneem Soms toegerekende inkomste uit voordele in natura kan totale nie-prestasie-gebaseerde vergoeding te ry meer as 1 miljoen Soms bestuur hou nie van die onbuigsaamheid van 'n negatiewe oordeel net bonus plan, en die plan is verander sonder om met die plan dokumente of behoorlik oorweging van die 162 (m) gevolge en soms die vereiste vir skriftelike sertifisering voor betaling is nie waargeneem word. Omdat kwalifiserende vergoeding as prestasie-gebaseerde is tegniese en vereis 'n aandag aan detail, moet maatskappye ernstig oorweeg om 'n werknemer met oor-alle verantwoordelikheid vir begrip en monitering van 162 (m) die nakoming. Dit kan iemand in die maatskappy se regsafdeling wees. Daarbenewens moet die aangestelde persoon gegee word om die nodige gesag beskik om sy of haar nuwe pligte behoorlik na te kom, insluitend die vermoë om vergaderings vergoeding komitee waarin 162 (m) - verwante besigheid gedoen by te woon. Ideaal gesproke sou die Wet op Vergoeding Komitee ook ten minste een lid wat verantwoordelik is vir 162 (m) voldoening, wat sou koördineer met die maatskappy se 162 (m) die nakoming persoon aanstel. Dit is ook 'n goeie idee om 'n geruime tyd op die Vergoeding Komitees agenda elke paar jaar vir 'n aanbieding / opknappingskursusse op 162 (m) en die vereistes om vergoeding as prestasie-gebaseerde daaronder kwalifiseer skeduleer. Media Artikels op artikel 162 (m) kwotas CEO Mej Doelwitte, Goal Posts beweeg, quot Isai Drucker, Wall Street Journal (7/7/04) (beskikbaar vir die aankoop) quotIRS Uitbreiding oudits van korporatiewe bestuurders belastingopgawes, quot Maria Dalrymple, Detroit News (AP) (4/10/04) quotExecutive vergoedingspraktyke by groot maatskappye geouditeer deur IRS, quot MorningJournal (AP) (12/5/03) Video Webcast Panel: Die IRS Fokus op Uitvoerende vergoeding: Wat dit beteken vir jou Wat vergoeding probleemareas die IRS is nou fokus Hoe vergoeding komitees kan verseker dat hierdie probleme hoef te bestaan ​​vir hulle Watter aksies vergoeding komitees kan neem om Artikel 162 vermy (m) violationsIRS Releases Finale regulasies kragtens artikel 162 (m) die volgende post na ons toe kom van Edmond T. FitzGerald. vennoot en hoof van die Uitvoerende Vergoeding Groep by Davis Polk amp Wardwell LLP, en is gebaseer op 'n Davis Polk kliënt memorandum deur Kyoko Takahashi Lin. Op 31 Maart, 2015, die Internal Revenue Service gepubliseer finale regulasies kragtens artikel 162 (m) van die Internal Revenue Code. As dit gedoen het toe dit hierdie regulasies voorgestel in 2011, het die IRS het aangedui dat hierdie regulasies nie bedoel is om substantiewe veranderinge aan bestaande vereistes van Artikel 162 (m) reflekteer nie, maar eerder om hulle te verduidelik. Die finale regulasies klaar twee vereistes vir uitsonderings uit die artikel 162 (m) belastingaftrekbaarheid limiet: die behoefte aan per werknemer beperkings op aandele toekennings om voorraad opsies en aandeelwaarderingsregte (AWR'e) vir die uitsondering gekwalifiseerde prestasiegebaseerde vergoeding kwalifiseer en die behandeling van beperkte voorraad eenhede (RSUs) of skim voorraad reëlings onder die oorgangstydperk uitsondering vir sekere vergoeding deur nuut openbare maatskappye betaal. Wat belangrik is, in ooreenstemming met die voorgestelde regulasies, die finale regulasies verduidelik dat RSUs of skim voorraad reëlings deur nuut openbare maatskappye toegestaan ​​nie vir die uitsondering oorgangstydperk sou kwalifiseer nie, tensy hulle gevestig of betaal voor die einde van die oorgang tydperk. Dit gesê, die finale regulasies 'n mate van verligting deur die maak van hierdie verduideliking slegs van toepassing op-aandeel-gebaseerde toekennings wat op of ná 1 April 2015. Dit beteken dat RSUs en Phantom voorraad reëlings wat toegestaan ​​voor 1 April 2015 en tydens 'n maatskappy se oorgang tydperk sal bly in aanmerking kom vir belastingaftrekbaarheid, selfs al het hulle is gevestig of betaal na die einde van die oorgang tydperk. Agtergrond en finale regulasies Artikel 162 (m) beperk die algemeen 'n openbare gehou korporasies federale inkomste belasting aftrek vir vergoeding in enige belasbare jaar betaal om enige bedekte werknemer tot 1 miljoen. Die gedek werknemers is 'n maatskappy se hoof uitvoerende beampte en sy drie ander hoogs vergoed uitvoerende beamptes (behalwe die hoof finansiële beampte). Q ualified prestasiegebaseerde vergoeding. Artikel 162 (m) bied 'n uitsondering op die 1000000 belastingaftrekbaarheid beperking vir gekwalifiseerde prestasie-gebaseerde vergoeding (die QPBC uitsondering). Om te kwalifiseer vir die QPBC Uitsondering, moet vergoeding aan sekere vereistes voldoen. Stock opsies en AWRe toegeken teen billike markwaarde, kom in aanmerking vir die QPBC Uitsondering (sonder die behoefte vir die feit dat onderhewig aan aparte prestasie doelwitte) indien, onder andere, die Aandele-aansporingskema bekom waaronder hulle toegestaan ​​is 'n beperking per werknemer op die aantal opsies of regte wat in 'n bepaalde tydperk (bv. 'n kalenderjaar) kan verleen, wat grens moet openbaar gemaak moet word en deur die maatskappy se aandeelhouers goedgekeur. Die finale regulasies bevestig dat, ten einde te kwalifiseer vir die QPBC Uitsondering, planne waaronder aandele-opsies of AWR'e kan toegestaan ​​word, moet die maksimum aantal aandele verklaar ten opsigte waarvan opsies of regte tydens 'n bepaalde tydperk toegestaan ​​kan word om enige individuele werknemer en die prys waarteen hulle toegestaan. Dit beteken dat die oorhoofse plan limiet op die totale aantal aandele wat aan al die ontvangers oor die lewe van die plan kan toegestaan ​​is nie voldoende nie. Die finale regulasies verder verduidelik dat planne aan hierdie vereiste kan voldoen deur die spesifiseer van 'n gemiddelde maksimum aantal aandele onderliggende al-aandeel-gebaseerde toekennings (nie net voorraad opsies of SARs) wat tydens 'n bepaalde tydperk aan 'n individuele werknemer toegestaan ​​kan word. Die finale regulasies bepaal dat die beperking per werknemer maksimum aandeel van toepassing op vergoeding erken op die uitoefening van aandele-opsies en AWRe toegeken op of na 24 Junie 2011, die datum van publikasie van die voorgestelde regulasies. Nuut openbare maatskappye. Artikel 162 (m) bied ook 'n uitsondering vir nuwe openbare maatskappye (die IPO uitsondering), gee hierdie maatskappye 'n kans om hul vergoeding strukture oorgang om te voldoen aan die reëls kragtens artikel 162 (m). Onder die IPO Uitsondering, nie die beperking aftrekbaarheid 1000000 belasting nie aansoek doen vir 'n oorgangstydperk om enige vergoeding op grond betaal om 'n plan of ooreenkoms wat bestaan ​​het gedurende die tydperk waarin 'n maatskappy is nie publiek gehou, so lank as die bekendmaking van die plan of ooreenkoms aan al van toepassing sekuriteite wette. Die oorgangstydperk sal duur tot die vroegste van: die verstryking of materiaal wysiging van die plan of ooreenkoms die uitreiking van alle voorraad of ander vergoeding onder die plan of ooreenkoms en in die algemeen, die eerste jaarlikse vergadering van aandeelhouers waarby direkteure verkies moet word dat toegeken kom na die afsluiting van die derde kalenderjaar wat volg op die kalender jaar waarin die IPO voorkom (bv. vir 'n maatskappy wat sy IPO in 2015 voltooi, die oorgang tydperk onder hierdie gaffel sou eindig in 2019). 1 Die bestaande regulasies bepaal dat die IPO uitsondering is beskikbaar vir vergoeding betaal, of aandele-opsies, SAID of verleen, tydens die oorgangstydperk beperk eiendom. Dit beteken dat die vergoeding erken op die uitoefening van 'n voorraad opsie of SAR, of die vestiging van beperkte voorraad, selfs al erken ná die einde van die oorgang tydperk, sal voortgaan om te kwalifiseer vir die IPO Uitsondering so lank as wat die aandele toekenning tydens toegestaan die oorgangstydperk. Aan die ander kant, sou kontantbonusse nie in aanmerking te kom as hulle betaal nadat die oorgangstydperk. Daar het 'n vraag oor of RSUs en Phantom voorraad reëlings moet behandel soos ander ekwiteitvergoedingskemas is (in die besonder, beperk voorraad) en dus in aanmerking kom vir belastingaftrekbaarheid solank hulle toegestaan ​​gedurende die oorgangstydperk. Die finale regulasies verduidelik dat RSUs of skim voorraad reëlings net sou kwalifiseer vir die IPO Uitsondering as hulle gevestig of betaal voor die einde van die oorgang tydperk. Dit is in ooreenstemming met die standpunt van die IRS in die voorgestelde regulasies en verwerp kommentators vra om RSUs en Phantom voorraad reëlings op dieselfde manier as voorraad opsies, SAID en beperk voorraad behandel onder die IPO uitsondering nie. Kommentators het aangevoer dat RSUs voorsiening te maak vir dieselfde ekonomie as beperk voorraad en dus moet dieselfde behandel word, en daarop gewys dat dit 'n posisie deur die IRS aanvaar in vorige private brief beslissings. Maar die IRS verwerp hierdie siening, en let op dat RSUs is onderhewig aan 'n ander belasting regime (Artikel 409A) van beperkte voorraad (wat beheer word deur Artikel 83) en dat RSUs, in teenstelling met beperkte voorraad, word nie beskou as eiendom van 'n belasting perspektief. Wat belangrik is, is die finale regulasies 'n mate van verligting vir maatskappye wat onlangs bekend geword het deur die maak van hierdie verduideliking met betrekking tot RSUs en Phantom voorraad reëlings slegs van toepassing op-aandeel-gebaseerde toekennings wat op of ná 1 April 2015. Dit beteken dat RSUs en Phantom voorraad reëlings wat was toegestaan ​​voor April 1, 2015 en tydens 'n maatskappy se oorgangstydperk sal bly in aanmerking kom vir belastingaftrekbaarheid onder die IPO Uitsondering, selfs al het hulle is gevestig of betaal na die einde van die oorgang tydperk. Stock opsies, sal die SAID en beperkte voorraad voortgaan om te kwalifiseer vir die IPO Uitsondering, selfs al is hulle vestig (en, in die geval van aandele-opsies en AWR'e, uitgeoefen word) na die einde van die oorgang tydperk, so lank as wat hulle toegestaan ​​gedurende die oorgangstydperk. P ractice Notes In die lig van hierdie finale regulasies kragtens artikel 162 (m): Openbare maatskappye wat staatmaak op die QPBC Uitsondering vir voorraad opsies en AWR'e moet hul indiensnemingsplan dokumente te hersien om te verseker dat hulle voldoen aan die vereiste per werknemer maksimum beperking aandeel. In ons ervaring, het die meeste maatskappye planne is opgestel om aan hierdie vereiste te voldoen. Openbare maatskappye wat RSUs en Phantom voorraad reëlings tydens die toepassing oorgangstydperk toegestaan ​​(maar voor April 1, 2015), en wat af te handel nadat die oorgangstydperk, kan 'n belastingaftrekking te eis ten opsigte van die toekennings, in die veronderstelling dat die ander toepaslike vereistes van artikel 162 (m) voldoen is. Vir nuwe openbare maatskappye wat nog in hul oorgangstydperk of maatskappye wat oorweeg gaan openbare en dit oorweeg om die toekenning van full-waarde aandele toekennings, mag beperk voorraad meer aantreklik as RSUs wees, ten minste vanuit die perspektief van die maksimalisering van belastingaftrekbaarheid. Dit kan veral die geval vir maatskappye wat voorspel dat kort oorgang periodes of die toestaan ​​van toekennings met 'n lang vestiging skedules wees. Aan die ander kant, kan daar redes dat sulke maatskappye nogtans sal RSUs guns (bv. As hulle van plan is om prestasie-gebaseerde toekennings wat uit meer as 100 van die sigwaarde van die toekennings betaal as teiken prestasie oorskry verleen). Eindnote: (. Bv deur 'n spin-off) 1 As die maatskappy 'n openbare sonder 'n beurs, die oorgang tydperk onder hierdie gaffel eindig op die eerste jaarlikse vergadering van aandeelhouers waarby direkteure verkies moet word wat plaasvind na die afsluiting van die eerste kalender jaar wat volg op die kalender jaar waarin die maatskappy openbaar raak gehou (bv. vir 'n maatskappy wat sy spin-off voltooi in 2015, die oorgang tydperk onder hierdie gaffel sou eindig in 2017). (Gaan terug) Trackbacks is gesluit, maar jy kan 'n kommentaar te kan lewer. Programme Fakulteit 038 Senior Fellows Lucian Bebchuk Alon Brav Robert Charles Clark John Coates Alma Cohen Stephen M. Davis Allen Ferrell Isai Fried Oliver Hart Ben W. Heineman, Jr. Scott Hirst Howell Jackson Robert J. Jackson, Jr. Wei Jiang Reinier Kraakman Robert Pozen Mark Ramseyer Mark Roe Robert Sitkoff Holger Spamann Guhan Subramanian Program oor Korporatiewe bestuur Adviesraad William Ackman Peter Atkins Joseph Bachelder John Bader Allison Bennington Richard Brand Daniel Burch Richard Climan Isai Cohn Joan Conley Isak Corr Arthur Crozier Scott Davis John Finley Stephen Fraidin Byron Georgiou Jason M . Halper Carl Icahn Jack B. Jacobs Paula Loop Dawid meulsteen Theodore Mirvis Toby Myerson Morton Pierce Barry Rosenstein Paul Rowe Marc Trevino Adam Weinstein Daniel Wolf Harvard Law School Forum oor korporatiewe bestuur en finansiële reglement Alle kopiereg en handelsmerke in die inhoud van hierdie webtuiste is die eiendom van hulle onderskeie eienaars besit. Ander inhoud 2016 Die President en Genote van Harvard College. Section 162 (m) finale regulasies Verduidelik Vereistes vir vrystellings tot 1 miljoen Aftrekking Beperking In Diepte Artikel 162 (m) in die algemeen beperk tot 1 miljoen van die bedrag wat 'n publieke maatskappy jaarliks ​​kan aftrek ten opsigte om vergoeding betaal aan sekere bedekte werknemers. Hierdie aftrekking beperk egter nie van toepassing op vergoeding wat kwalifiseer as-ldquoperformance gebaseer compensationrdquo of wat betaal word in ooreenstemming met 'n oorgang reël wat beskikbaar is om nuwe openbare maatskappye is. Die prestasie-gebaseerde vergoeding vrystelling word algemeen gebruik om te verseker dat alle winste as gevolg van die uitoefening van aandele-opsies of aandeelwaarderingsregte (AWR'e) aftrekbaar sal wees. Die oorgang reël vir 'n nuwe openbare maatskappye, dikwels na verwys as die aanvanklike openbare aanbod (IPO) oorgang reël, maak voorsiening vir vergoeding vrygestel van die 1000000 aftrekking te wees vir 'n beperkte tydperk, selfs al is dit nie so prestasiegebaseerde vergoeding kwalifiseer . Op 31 Maart, 2015, die Internal Revenue Service (IRS) uitgereik finale regulasies verduidelik dat voorraad opsies en AWR'e sal slegs kwalifiseer as prestasie-gebaseerde vergoeding indien dit toegestaan ​​word onder 'n aandeelhouer goedgekeurde plan wat 'n individu beperking op die aantal van sulke toekennings sluit in dat 'n bedekte werknemer mag ontvang tydens 'n bepaalde tydperk. Daarbenewens slegs sekere tipes aandele gebaseerde beloning in aanmerking kom om behandel te word as ldquopaidrdquo wanneer toegestaan ​​vir doeleindes van kwalifisering vir die vrystelling onder die IPO oorgang reël. Die finale regulasies grootliks volg die uiteengesit in die voorgestelde regulasies uitgereik in 2011 reëls, behalwe vir die volgende veranderinge: die verandering van die IPO oorgang reël hierbo beskryf slegs van toepassing op aandele gebaseerde toekennings wat op of ná 1 April 2015. Die individu hierbo beskryf limiet kan gestruktureer word om ook soorte behalwe aandele-opsies en AWR'e aandele toekennings sluit. Die finale regulasies het die effektiewe datum nie verander vir die vereiste om 'n aandeelhouer goedgekeurde individuele per werknemer limiet vir voorraad opsies (en, indien van toepassing, SARs). As gevolg hiervan, aandele-opsies en AWRe toegeken onder 'n plan sonder 'n beperking individuele per werknemer wat op of na 24 Junie 2011, sal nie so prestasiegebaseerde vergoeding kragtens artikel 162 (m) kwalifiseer. Hier volg 'n meer gedetailleerde beskrywing van die verduideliking wat kragtens die finale regulasies. Individuele Per-Werknemer perk Een van die vereistes vir ldquoperformance gebaseer compensationrdquo is dat 'n aandeelhouer goedgekeurde plan uitgegaan moet die maksimum bedrag van die vergoeding wat gebruik kan word verdien deur 'n bedekte werknemer. Met betrekking tot aandele gebaseerde beloning, 'n openbare maatskappye het die posisie dat hierdie vereiste is ontmoet op grond van aandeelhouers goedkeuring van 'n aandeel reserwe onder 'n plan met 'n verklaarde term. Die idee was dat geen werknemer van 'n kombinasie van aandele-opsies en AWR'e wat die maksimum aantal aandele onderhewig aan die aandeel reserwe oorskry kan ontvang. Die voorgestelde regulasies vermeld dat 'n totaal beperking op die aantal aandele wat onder 'n aandeelhouer goedgekeurde plan sal nie voldoen aan die vereiste vir die vestiging van die maksimum bedrag van die vergoeding wat deur 'n individu bedekte werknemer mag ontvang kan word verleen. Die finale regulasies, met verwysing na die wetgewende geskiedenis kragtens artikel 162 (m), behou hierdie benadering en beskryf die verandering as nie ldquosubstantive. rdquo Maar die verduideliking in die finale regulasies geld nie vir aandele-opsies en AWRe toegeken voor die uitreiking van die voorgestelde regulasies. Verskeie alternatiewe bestaan ​​wanneer die strukturering van 'n limiet individuele per werknemer vir voorraad opsies en AWR'e om te voldoen aan Artikel 162 (m) vereistes. Hierdie limiet kan aansoek doen om hierdie tipe van net of om alle vorme van aandele gebaseerde toekennings toekennings, of dit bedoel is om te kwalifiseer as prestasie-gebaseerde vergoeding kragtens artikel 162 (m). 'N Openbare maatskappy wat wil buigsaamheid vir toelaes aandele maksimeer kan afsonderlike perke vir voorraad opsies / AWR'e en vir volle waarde toekennings (bv. Prestasie-aandele, prestasie-gebaseerde beperk voorraad en beperk voorraad eenhede) het wat bedoel is om te kwalifiseer as prestasie - gebaseer vergoeding. Daar is geen vereiste om 'n individu per werknemer limiet vir tydgebaseerde beperkte voorraad of beperk voorraad eenhede het. Vir openbare maatskappye wat wil 'n aandeelhouer goedgekeurde beperking op die aantal aandele toekennings wat toegestaan ​​word aan nie-werknemers direkteure het, is dit moontlik (en toepassing) om hierdie limiet apart van die limiet individuele per werknemer wat vir lê artikel 162 (m) die nakoming. IPO Oorgang Reël Die 1000000 vergoeding beperking aftrekking nie van toepassing op enige vergoeding ldquopaidrdquo op grond van 'n plan wat bestaan ​​het voordat die maatskappy openbaar raak gehou, en die maatskappy kan staatmaak op hierdie oorgang verligting tot die vroegste van (1) die verstryking van die plan , (2) 'n wesenlike verandering van die plan, (3) die uitreiking van alle voorraad wat onder die plan en (4) die eerste vergadering van die aandeelhouers waarby direkteure verkies moet word wat plaasvind na die afsluiting van die oorgehou het derde kalenderjaar wat volg op die kalender jaar waarin die IPO plaasvind (of, in die geval van 'n maatskappy wat nie 'n beurs, die eerste kalenderjaar na die kalenderjaar waarin die maatskappy openbaar raak gehou het nie). Vir doeleindes van toon wanneer aandele gebaseerde beloning is ldquopaidrdquo vir doeleindes van hierdie spesiale oorgang reël, Treas. Reg. Artikel 1,162-27 (f) (3) met dien verstande dat bedrae toeskryfbaar aan aandele-opsies, SAID en beperk voorraad as ldquopaidrdquo op die toekenningsdatum sal behandel word. Dit beteken dat die Afdeling beperking 162 (m) aftrekking nie van toepassing sal wees om winste, ongeag wanneer bybetaling aan die maatskappy, solank die toekenning gedurende die oorgangstydperk. Die IRS, in private brief beslissings, het ook beslis dat beperkte voorraad eenhede as ldquopaidrdquo sal behandel word by toestaan ​​ongeag wanneer aandele eintlik is aan die deelnemer (kliek hier vir meer besonderhede). Die finale regulasies, soortgelyk aan die voorgestelde regulasies, reverse die gunstige uitslag in die private brief beslissings. Aandele uitgereik op vestiging van beperkte voorraad eenhede, prestasie-aandele of ander soortgelyke aandele gebaseerde uitgestelde reëlings sal nie kwalifiseer vir regshulp onder die IPO oorgang reël, tensy die aandeel uitreiking vind plaas tydens die oorgang periodmdash maw. hierdie tipe van toekennings sal nie beskou word as ldquopaidrdquo op die datum van toekenning. Gelukkig sal hierdie verandering slegs van toepassing op beperkte voorraad eenhede, prestasie-aandele of ander soortgelyke aandele gebaseerde uitgestelde reëlings wat uitgereik op of na April 1, 2015. 'N minder vrygewig oorgang reël was wat onder die voorgestelde regulasies. Openbare maatskappye met aandele gebaseerde planne wat bedoel is om te voldoen aan die vereistes vir prestasie-gebaseerde vergoeding moet bevestig dat hul plan dokument sit weer die nodige individuele per werknemer limiet. As 'n plan om aandeelhouers voorgelê sal word, moet maatskappye oorweeg of die struktuur van die uiteengesit in die plan limiet aan die companyrsquos behoeftes, beide in terme van wat gedek word deur die beperking en of daar moet wees verskeie perke. Openbare maatskappye wat van plan is om te vertrou op die IPO oorgang reël moet evalueer of dit gepas bly om prestasie-gebaseerde beperkte voorraad eenhede of prestasie-aandele toe te staan. In baie gevalle is, sal hierdie toekennings lei tot aandele uitgereik aan die einde van die IPO oorgangstydperk. As hierdie toekennings is gevestig in voorraad aan die einde van hierdie tydperk, kan waardevolle belastingaftrekkings verlore. In baie gevalle, die gebruik van beperkte voorraad, in plaas van beperkte voorraad eenhede en prestasie-aandele, sal 'n vrystelling van die beperking 1000000 aftrekking verseker solank die toekenning plaasvind voor die einde van die IPO oorgangstydperk. Verwante ExperienceGetty Images (GYI) GYI raquo Onderwerpe raquo Artikel 162 (m) Beperking op aftrekbaarheid van Sekere Wet op Vergoeding vir Federale inkomstebelastingdoeleindes Hierdie uittreksel uit die GYI DEF 14A geliasseer 27 Maart, 2006. Artikel 162 (m) Beperking op aftrekbaarheid van Sekere vergoeding vir die federale inkomstebelastingdoeleindes Artikel 162 (m) van die Internal Revenue Code van 1986, soos gewysig, beperk die algemeen die belastingaftrekking vir openbare maatskappye tot 1 miljoen vir vergoeding betaal aan die company146s hoof uitvoerende beampte en die vier ander mees hoogs betaalde uitvoerende beamptes (die 147Named Uitvoerende Officers148), soos gerapporteer in die Company146s proxy verklaring. Sekere tipes vergoeding aftrekbaar selfs al bestaan ​​die betaalde vergoeding oorskry die 1000000 drumpel, die meeste tipies, gespesifiseerde tipes 147performance-based148 vergoeding op grond betaal om planne deur aandeelhouers goedgekeur. Die Komitee is bereid, indien dit toepaslik is, in vergoeding reëlings te betree of te voorsien vergoeding waaronder betalings nie aftrekbaar kragtens artikel 162 (m) mag wees. Belastingaftrekbaarheid sal nie die enigste faktor beskou in die bepaling van geskikte vlakke of tipes vergoeding wees. In 2005 het aandeelhouers goedgekeur wysigings aan die aansporingsplan 2005 die effek van wat was om die Komitee groter buigsaamheid in die strukturering vergoeding programme wat as 147performance-based148 vergoeding kragtens artikel 162 (m) sal kwalifiseer gee. Na aanleiding van hierdie aandeelhouer goedkeuring, is jaarlikse aansporing kontantbonusse betaalbaar aan die genoemde Uitvoerende Beamptes onder die aansporingsplan 2005 (eerder as onder die NSBP) gestruktureer om te kwalifiseer as 147performance-based148 vergoeding kragtens artikel 162 (m). Daarbenewens aandele toekennings aan die genoemde Uitvoerende Beamptes onder die aansporingsplan 2005 ook kan gestruktureer word om die vereiste om prestasie-gebaseerde ontmoet en in aanmerking te kom vir hierdie uitsondering op die beperking aftrekking, na gelang van die geval van toekennings van aandele-opsies onder die 2005 was aansporingsplan voor die mees onlangse goedkeuring aandeelhouer. vol. vol. vol. vol. vol. 59, no. vol. vol.


No comments:

Post a Comment